  • Data: 2005-04-12 21:04:17
    Temat: Re: korzyść a prawo
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein wrote:

    > [ciach]
    >
    > A skoro już mówimy o powszechej jawności i żeby każdy wiedział jak
    > wygląda policjant naruszający swe obowiązki i mógł go oskarżyć dlaczego
    > ty, który tak odważnie ubliżasz na tej grupie sędziom, nie wyłaczając I
    > Prezesa Sądu Najwyższego, którego nazywasz "dupą", dlaczego ty, taki
    > wielki bojownik o jawność nie podasz publicznie swych danych osobowych i
    > adresowch, aby wszyscy, którzy poczuli się urażeni mogli cie oskarżyć?
    > Dlaczego tchórzliwie kryjesz się za nic nie wnoszącym nickiem i w
> [...]

    Obawiam się że w Strassburgu by wygrał... i chyba powinno się skończyć z
    ochroną funkcjonariuszy publicznych rodem z poprzedniego systemu, skoro
    swoich psich obowiązków za nasze pieniądze nie wypełniają..choćby nawet
    byli Pierwszym Prezesem SN (mam wątpliwości, czy w tym przypadku przepis KK
    o ochronie sądu ma zastosowanie, zasadniczo w wymienionej sprawie profesja
    ewentualnie znieważonego ma marginalne znaczenie).