  • Data: 2007-09-30 08:56:02
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 30 września 2007 09:25
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <46ff4f7b$1@news.home.net.pl>):

    > Ale skad wiadomo ze to cudza wlasnosc?

    No nie, jeśli chodzi o niszczenie to wiadomo, bo niszczenie jest zabronione
    także w lasach państwowych. Więc jak ktoś śmieci czy niszczy to niezależnie
    od tego gdzie jest, powinien wiedzieć, że nie wolno.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl