  • Data: 2005-04-11 09:26:14
    Temat: Re: hack w dobrej intencji
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "tweede" <b...@m...com> napisal w wiadomosci
    news:syg6e.9613$Xm3.7438@trndny01...

    > Napewno nie pobiegne z tym do sadu, zeby mnie w srodowisku profesjonalnym
    > wysmieli.

    pytanie za sto punktow.

    dokonujesz rozboju po to aby zdobyc pieniadze na chleb dla rodziny

    czy to w jakim celu to zrobiles moze wplynac na
    a) fakt czy jest to przestepstwo
    b) ewentuaklnie na wysokosc kary
    ???

    P.

    ps.
    pewnie nie bylo by "halo" gdyby czlowiek napisal przed wlamem ze to i to
    jest zle ustawione. (nie wspominajac
    o ustawieniu sobie uprawnien admina)

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... milosc, seks, klopoty malzenskie, pamietnik ...