eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancje... › Re: gwarancje...
  • Data: 2002-02-12 15:59:49
    Temat: Re: gwarancje...
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > nie o to chodzi. _wiem_, ze musze isc z karta i gwarancja, ale pytam na
    > grupie, bo nie wiem, jakie inne zobowiazania strony udzielajacej
    > gwarancji, poza tymi zapisanymi na mojej karcie gwarancyjnej. chcialem
    > sie upewnic, czy jezeli nie beda mogli dac mi dokladnie takiej samej
    > karty, to czy maja _obowiazek_ zwrocenia mi kasy. (chyba zrozumiale
    > jest, ze wole ten scenariusz... a najprawdopodobniej nie beda mogli mi
    > dac takiej samej karty, bo, jak pisalem, creative sie wycofal z
    > interesu...)

    Nawet jeśli creative wycofał się z interesu t jak znam polski rynek i
    hurtownie to firma od której kupiłeś kartę dostanie zwrot gotówki bądź
    wymienią im na inną kartę.
    Chyba że istnieje prawdopodobieństwo że karta ma wadę prawną (tzw.:lewa; ps.
    bez kontekstu politycznego) to już co innego.
    A swoją drogą to każdy przedsiębiorca ponosi pewne ryzyko gdy coś sprzedaje
    i udziela gwarancji.
    Rozumiem Twoje obawy, ale są one troszke przedwczesne - siedzę w interesie
    komputerowym od 6 lat i nie było przypadku (Wawa) aby hurtownie robiły
    jakieś problemy

    Pozdrawiam

    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1