eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja a firma › Re: gwarancja a firma
  • Data: 2005-06-22 21:40:04
    Temat: Re: gwarancja a firma
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "audiocar" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:d9c50q$dku$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=235350
    16&a=23535016
    tutaj
    > jest opisana sprawa naprawy gwarancyjnej
    >
    Zwykle ASO daje 12 miesięcy gwarancji na naprawę jednak nie wiecej niż
    20 000km.
    Na pierwszej fakturze powinieneś mieć opisane warunki gwarancji.
    Jeżeli nie masz napisz, zadzwoń do dystrybutora w Polsce i dowiedz się
    jaką powinieneś dostać gwarancję na naprawę w ASO
    Mając potwierdzenie (najlepiej pisemne) od dystrybutora napisz do ASO
    informując ich, że zgodnie z informacjami uzyskanymi od dystrybutora
    ASO udziela gawrancji na naprawy i na tej podstawie nie zapłacisz za
    fakturę. ASO powinno Ci udowodnić, że straciłeś gwarancję bo ... np.
    jeżeli to był akumulator został uszkodzony mechanicznie.
    Moze też złożyć skargę u dystrybutora na ASO za próbę obciązenia cię
    kosztami naprawy gwarancyjnej.
    Najlepiej podaj markę samochodu i co to był za element.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1