  • Data: 2013-12-23 21:56:33
    Temat: Re: góra piachu na drodze
    Od: "zdenerwowany" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał:

    > Najbardziej dotkliwe będzie chyba zajęcie pasa drogowego. Gmina
    > jest żywotnie zainteresowana dorwaniem kogoś takiego, bo to idzie
    > prosto do ich budżetu a kosztuje niemało.

    Tylko że ja nadal nie wiem komu to zgłosić i na jaki paragraf sie powołać.
    Tak, wiem że jest to bezprawne zajęcie pasa drogowego, wiem że utrudnia to
    ruch i stwarza zagrożenie, to ja wiem, ale nadal nie znam odpowiedzi na
    zadane pytanie.
    Gmina akurat najmniej interesuje się stanem swoich dróg, bo bardziej
    interesuje ją ustawa śmieciowa i pewnie ma z tego większy haracz.