  • Data: 2020-11-13 07:13:24
    Temat: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2020 o 00:42, J.F. pisze:

    > A smutna prawda, ze pokrzycza, pokrzycza, znudzi im sie, a wyrok zostanie.

    A jest wyrok? Bo chyba nie wydrukowano....

    > Czy podwazyc/wyp* caly TK ?

    Wydaje się oczywiste, że skoro ma nieprawidłowy skład to noga dupa
    brama. Na tym właśnie polega problem, że można podważyć każde orzeczenia
    wydane przez takzwanty tk a co za tym idzie sporo orzeczeń sądów
    powszechnych, które się na takie orzeczenia powołują.

    > A aborcje beda dalej robione - w Czechach, Niemczech, Litwie ...

    I to jest "piękne". Że w zasadzie to cała ta zabawa dotyczy wyłącznie
    nieogarów, co albo nei głosują albo na pis. Jak ktoś ma choć trochę
    rozumu, to sprawę ogarnie. Gorzej ze zjeby za chwilę będą kombinować jak
    zakazać badan prenatalnych.

    --
    Shrek