  • Data: 2020-11-13 10:04:25
    Temat: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-11-2020 o 07:13, Shrek pisze:

    > A jest wyrok? Bo chyba nie wydrukowano....

    > Wydaje się oczywiste, że skoro ma nieprawidłowy skład to noga dupa
    > brama. Na tym właśnie polega problem, że można podważyć każde orzeczenia
    > wydane przez takzwanty tk a co za tym idzie sporo orzeczeń sądów
    > powszechnych, które się na takie orzeczenia powołują.

    Sądy powszechne już nie uznają orzeczeń wydanych przez TK w niewłaściwym
    składzie:
    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1495175,posta
    nowienie-sadu-wyrok-tk-uchylenie-przepisu-sedzia-dub
    ler.html

    > I to jest "piękne". Że w zasadzie to cała ta zabawa dotyczy wyłącznie
    > nieogarów, co albo nei głosują albo na pis. Jak ktoś ma choć trochę
    > rozumu, to sprawę ogarnie. Gorzej ze zjeby za chwilę będą kombinować jak
    > zakazać badan prenatalnych.

    Jeśli ten wyrok wejdzie w życie, mało który lekarz zdecyduje się na
    wykonanie takiego badania... To właśnie pokłosie idiotycznych i
    nieprzemyślanych decyzji ideologicznych.

    --
    http://zrzeda.pl