  • Data: 2010-09-09 13:43:18
    Temat: Re: faktura PDF
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr" <p...@b...pl> napisał

    > Piernik ma tyle do wiatraka że jak rok temu złożyłem pozew w postępowaniu
    > upominawczym z powodu nie zapłaconej faktury to sąd uznał że nie ma
    > uznania długu i sprawa potoczyła się normalnym tokiem.

    Z powodu braku podpisu na wystawionej fakturze??
    Przeciez to jakaś paranoja.

    > Co z tego że mogłem złożyć skargę na wyrok sądu jak to by mi przedłużyło
    > sprawę i gra była by nie warta świeczki..

    Wcale nie, bo może przy okazji wygrałbyś odszkodowanie lub zadośćuczynienie.

    > Poza tym każda większa firma upomina się o "oryginał" faktury z podpisem i
    > pieczątką.

    Wiele firm upomina się o wiele głupich i nieuzasadnionych rzeczy, ale to nie
    powód, by pielęgnować niestniejące wymogi i przepisy.
    Chyba tylko w Polsce jest to możliwe.