  • Data: 2021-04-20 18:42:58
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAD12AFB1E149Ebudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Zwróciłem uwage.
    >Ale imo prawidłowe zalozenia to tez wazna rzecz bo za chwile
    >przyjdzie
    >nastepny i powie: nie, przeciez 100 to nie tak duzo...

    Bo tez i nie tak duzo. Szczegolnie jakby tak wpisac pierwsza litere
    nazwiska lub dwie.

    >No raczej minimum kilkanascie...

    te 275 to tak ponizej miliona dziennie.
    Jak zostanie kupiona od razu - to znika.

    Wiec ile jest tak "na dluzej" ?

    >Wczesniej była rozmowa o wyswietlaniu sie recept po wpisaniu kodu...

    No i kod wpisuje, wiec zna :-)

    >Nie wystarczy.

    tych stalych klientow apteki nie ma przeciez tak duzo.
    Wiec data urodzenia wybiera nam kilkadziesiat, z kodem to juz mala
    szansza na recepty dwoch osob.

    J.