  • Data: 2021-04-22 17:59:51
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Owszem.

    > Dlaczego taki warunek?
    > Przeciez dokupic mozesz w dowolnej innej.
    >
    > Co wtedy aptekarz widzi to nie wiem - czy tylko pozostale pozycje,
    > czy wszystkie i informacje ile jeszcze pozostalo do zakupu.

    Znowu nie wiesz a pierdolisz?
    Tak jest skonstruowany system. Ze nielogiczne. Oczywiście. Ze głupio?
    Jasne.
    Ale jezeli dany lek z recepty wykupiłes w niepełnej wysokosci w aptece
    A to dokonczyc realizacje mozesz tylko w aptece A.
    Ale ztcw jezeli na recepcie masz 2 leki to mozesz jeden realizowac w
    aptece A a drugi w aptece B.
    Przy czym znów: jezeli masz np 10 opakowan a wykupiłes 1 to pozostałe 9
    juz tylko w tej aptece w której wykupiłes pierwsze opakowanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."