  • Data: 2003-07-10 07:47:37
    Temat: Re: e-maile reklamowe
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0307092303120.-82203341@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > Krzysztofie, a "osoba prawna" to odbiorca oznaczony czy nieoznaczony ?
    > Bo, dajmy na to, w PDG jest takie określenie *ustawowe*: "oznaczenie
    > przedsiębiorcy"...
    > ;)

    sam już nie wiem co myśleć, poczekać zostaje na orzeczenia,
    puki co pozostaną domysły i 30 teorii, tak sądzę.

    nagminnie nadal sprzedawane są bazy adresowe, wysyłane
    e-maile reklamowe, i do firm i do osób prywatnych.
    Było, jest i będzie. Pytanie **czy skrzydła zostaną podcięte**
    czy nie. Jak narazie, prawo martwe.