  • Data: 2010-06-01 21:43:52
    Temat: Re: dziennik budowy
    Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym przypadku - ponieważ dokument jest niezbędny do dokończenia
    > czynności administracyjnej - osoba będąca strona owego postępowania ma
    > prawo uzyskać dostęp do tego dokumentu. Przy czym nie musi to oznaczać
    > oddania - w szczególności "na zawsze". Czy odmówili także sporządzenia
    > poświadczonej kopii? (pomijam kwestię kosztów)

    Nawet nie próbowałem. Od 3 miesięcy nie mogę sie doprosić
    wglądu do protokołów WZC, mimi wyraźnego zapisu w Statucie.

    > Pytanie dodatkowe: kto i za czyje pieniądze / na czyje zlecenie nabył
    > fizyczną formę owego dziennika. Bo jeśli było to za Twoje pieniądze to
    > IMHO jesteś jego właścicielem - jako że kierownik budowy nie prowadzi
    > inwestycji, jest tylko wynajętą (szczególną) siłą roboczą.

    Dziennik nabyłem oczywiście ja i ja przekazałem go kierownikowi
    budowy. Jak wspominałem umowa precyzowała, że zabudowę
    wykonam własnym staraniem i kosztem, od projektu począwszy.

    pzdr.