  • Data: 2010-06-01 23:07:15
    Temat: Re: dziennik budowy
    Od: Jan <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4c058072$1@news.home.net.pl...

    > Dokładnie!
    > Ja byłem inwestorem, a kierownikiem budowy był
    > ówczesny Prezes S-ni. Jednak 'kierownictwo' nie było to związane z jego
    > funkcją
    > w Spółdzielni i nie miało z nią nic wspólnego.
    > Po prostu najwygodniej było mi zlecic to właśnie jemu.
    > Był na miejscu, w odległości 100 m. od miejsca inwestycji.

    Obowiązkiem kierownika budowy było dokonać odbioru budowy odpowiednim
    wpisem w dzienniku budowy, a ten z kolei był podstawą do dalszych
    działań. Te z kolei, to zawiadomienie przez inwestora organu nie później
    niż 21 dni przed zamiarem użytkowania.
    Dziennik powinien dostarczyć Ci kierownik, wobec czego po prostu go
    wezwij i niech on się martwi.