  • Data: 2002-07-03 08:09:29
    Temat: Re: dostęp do jeziora
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > Oczywiście, że nie może! _Musi_ zostawić swobodne przejście. A
    instalowanie
    > urządzeń zagrażających życiu i zdrowiu przechodzących wzdłuż rzeki nie
    jest
    > raczej dozwolone. najlepiej takiemu chamowi zniszczyć ogrodzenie...
    Ja bom prosil akty prawne ... w mojej miejscowosci jest podobna sutuacja z
    tym ze moze lepiej jak ja przedstawie.
    Jest osrodek wypoczynkowo-rekreacyjny. obejmuje teren bez wody. I wlascicel
    ogrodzil sie do samej wody siatka. Nie mozna przejsc przy wodzie poniewaz
    tak jest siatka rozpieta, a jednoczesnie znalazlo by sie na terenie jego
    osrodka. Czy ma do tego prawo?
    W koncu grodzi sie przed tym coby ludzie nei wlazili na jego osrodek na
    ktory obowiazuje oplata.

    AJA