  • Data: 2003-07-01 13:41:36
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się złożyło, że Tue, 01 Jul 2003 08:18:49 +0200 *Jureq* napisał/a:

    > Mnie wszystkie dialery wykrył skaner MkSVir on-line. Ponieważ ten
    > skaner i program do Windows korzystają podobno z tej samej bazy
    > wirusów, więc też powinno ci to działać. Sprawdź czy masz aktualną
    > wersję programu i może sprawdzanie dialerów ustawia się w jakichś
    > opcjach.

    Wersje mam aktualna,ale monitor antywirusowy wyłączony (strasznie mi zwalnia
    działanie programów).Po prostu MKS-Vir'a włączam wtedy,kiedy ja chcę.Mam
    jeszcze AVP (Kaspersky)i ten jest o wiele lepszy.Dialerów się nie obawiam,bo
    po stronach często nie surfuję,zresztą w razie czego potrafię sama takie coś
    usunąć "z korzeniami" z dysku.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja