  • Data: 2003-07-08 22:59:50
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kaja napisał:
    > O zbieraniu składek na rzekome załatwienie/wygranie sprawy w sądzie dot
    > dialerów 0-700.

    NIE ZBIERAMY ŻADNYCH SKŁADEK ani od ludzi pokrzywdzonych przez dialerowych
    oszustów, ani przez plagiatorów ani od nikogo, których sprawy prowadzimy!

    Mam więc nadzieję, że *NATYCHMIAST* odszczekasz i to publicznie swoje kalumnie.

    > Napisałam,ze sporo spamu przychodziło,więc nie pamiętam....ale może to być
    > np.namawianie do zakupu mebli w Poznaniu.Ha ha ha ha ha

    I co Cię śmieszy dziewko?
    Rzucasz publicznie fałszywe oskarżenia i to Cię śmieszy?

    > Cofnij się i przeczytaj jeszcze raz.

    I co mi to miało dać?
    Powtarzam - publicznie, wymieniając z imienia i nazwiska nazwałaś mnie oszustem.

    > Spadaj dziadu i idź się podlecz do psychiatryka.
    > Zmieniłeś sobie adres i wylazłeś mi z KF. Jeszcze raz PLONK

    Gówno mnie obchodzi z czego Ci wylazłem, a z czego nie.
    Czekam na Twoje natychmiastowe przeprosiny, albo Twoje dane do pozwu.

    Czy też jesteś tchórzliwą szmatą, którą stać na opluwanie ludzi tylko jako anonim?
    Jeśli tak to mów od razu - nie będę czekał tylko od razu zgłoszę sprawę do
    prokuratury.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza