  • Data: 2003-07-01 22:20:40
    Temat: Re: dialery +reklamacja w tepsie
    Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się złożyło, że Tue, 01 Jul 2003 15:14:53 +0200 *Arek* napisał/a:

    > No proszę. Już nie tylko jestem oszustem ale także spamerem.
    > To może mnie uświadomisz czym Ci niby spamowałem tą skrzynkę?

    Nie pamietam już co było w tym spamie (przecież sporo różnych śmieci
    przychodzi na skrzynki).To było jakieś 2-3 lata temu.

    > Doprawdy? Kiedy? Bo to mam od urodzenia.

    A kto to jest Arnold Buzdygan?
    Pisałam przedtem o stronie Arnolda Buzdygana,chociaż ta @elita.pl się
    zgadza.

    > Jakiej niepoznaki? Adresy e-mailowe jakie używam i używałem
    > to b...@a...pl/astec.pl/elita.pl/ i obecny.

    Dziękuję za przypomnienie.Te spamy przychodziły mi na skrzynkę codziennie, z
    konta: b...@a...pl(!!!(

    > Ale, ale... może Ty podasz adres do siebie.
    > Dam Ci szansę udowadniania w sądzie, że jestem oszustem.

    Do sądu to się wyrywaj jak lubisz.

    --
    Kaja