  • Data: 2005-08-20 02:51:29
    Temat: Re: czy jest ....kasa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndgd0cf.jhv.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .

    > Dziecko do żłobka. Męża na studia zaoczne i... do pracy. ((-;

    E tam. Mąz studiuje zaocznie własnie. Ktos musi zajmować się dzieckiem,
    domem. Po jasną cholere sie zarzynać? Oboje w pracy, dziecko w złobku-
    będzie nas widywało tylko pare godzin dziennie. My oboje zmeczeni, a tu
    jakis obiad, jakies pranie, prasowanie, spacer. Pouczyc sie trzeba. Dziecko
    ze złobka zacznie znosic choroby i zaczna sie zwolnienia. Gdzie tu sens i
    logika? Co innego gdybyśmy musieli- gdyby nas do tego pchala sytuacja
    materialna, ale skoro nie ma takiego przymusu? Niby mówi się, ze ten kto ma
    pół miliona jest bogatszy od tego, który ma ćwierć miliona ale moim zdaniem
    wszystko jest kwestią priorytetów. Niektórzy chcą
    TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLe i ciągle im mało. Mi wystarcza
    "tyci-tyci" - zeby bylo mnie stac na zwykłe życie na przeciętnym poziomie.
    Nie chcę sobie wypruwac żył, zeby zarobic za wszelka cene kasę i nie miec
    ani czasu by ją wydac, ani żadnej radosci z życia. A tak - czy może byc coś
    wspanialszego, niz to gdy siedzę i pracuje przy komputerze w domu i nagle
    obejmują mnie od tyłu za szyję malutkie rączki i dostaje całuska, a
    następnie pewne "Brzydkie Dzidziątko" pakuje mi sie na kolana?:-)) Nie chce
    przegapic jakiś magicznych momentów w zyciu mojego synka, nie chce zeby znal
    nas tylko z widzenia:-)

    HaNkA