eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy jesli moja zonba otrzyma darowizne to i ja ja otrzymam? › Re: czy jesli moja zonba otrzyma darowizne to i ja ja otrzymam?
  • Data: 2009-04-23 19:28:13
    Temat: Re: czy jesli moja zonba otrzyma darowizne to i ja ja otrzymam?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    zorby wrote:

    > nie o to chodzi, ona by i mi go przepisała 9 bo ogolnie 3/4 kosztów na
    > dom ja poniosłem

    oj, nie mów tego głośno w US, że finansowałeś dom teściowej.
    Tak przy okazji wcale bym się nie zdziwł jakby po tej darowiźnie w
    stosunku do teściowej US rozpoczął kontrolę skąd miała kasę na budowę domu.

    - tylko kredyt wziety był na nia wiec ona była
    > wlascicielem)

    ale z samego kredytu zapewne domu by nie wybudbowała, wiec pytanie jak
    wyżej. Skąd wzięła resztę kasy.

    I drugie pytanie od US , skąd ma kasę na spłacanie kredytu.

    teraz łaski nie robi tylko poprostu chcemy ominąc 7% od
    > wartosci bo to kupa kasy przy darowiznie tesciowa - ziec

    skopaliście sprawę równo na samym początku, bo było wziąc kredyt na
    wszsystkich