  • Data: 2022-02-01 13:06:52
    Temat: Re: cyrki na youtube
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2022 o 13:00, Krzysztof kw1618 napisał:

    > Problem jest systemowy, a wszystko odbija się na policjantach w terenie.
    > Intrygujące jest, czy podobne problemy mają policjanci w Francji,
    > Austrii, Niemczech a także w Czechach czy na Słowacji.

    z tego co wiem, to obecnie w Niemczech czy Francji częściej dochodzi do
    rękoczynów. W zależności, kogo jest więcej obrywają jedni bądź drudzy.
    Dobrze by było do tego nie doprowadzić w Polsce. Na razie większość
    ludzi jeszcze policji nie atakuje i dobrze by policjanci to docenili i
    zastanowili się, czy idąc do policji mieli działać dla narodu czy dla
    politykierów.

    --
    http://zrzeda.pl