  • Data: 2007-03-20 13:46:06
    Temat: Re: ciąża a umowa zlecenia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    didi napisał(a):
    > Dzięki za odpowiedź. trochę rozwiałeś moje wątpliwości... ale moja
    > sytuacja jest trochę bardziej skomplikowana.A więc jestem zatrudniona
    > (jak wcześniej pisałam na umowę-zlecenie)ale w krajowym ośrodku autyzmu

    Nie, nie jesteś zatrudniona.

    > czyli jest to instytucja która jakoś inaczej rozlicza się z podatków i
    > zus,nie posiada dochodów tylko darowizny! Za mnie napewno nie
    > odprowadzają składek zus,ponieważ jak wystawiam fakturę to odliczają
    > tylko 19%podatku!Pracuję tam 5 miesięcy a umowę mam do końca czerwca.

    Jaką fakturę???????????

    To w końcu zatrudnienie (etat), zlecenie czy kontrakt dla podwykonawcy?
    (pomijam taki detal, że stawki VAT 19% to chyba w Polsce nie ma...)

    [ciach]

    > korzystać z opieki medycznej NFZ ponieważ jest to prywatna szkoła dla
    > dorosłych.Na dziennych studiach i w ogóle w publicznych szkołach do 26
    > roku jest ubezpieczenie zdrowotne!Także nie jestem jakimś pasożytem

    Czyli studentką de facto nie jesteś.

    > który wyciąga kasiore od biednych podatników czy skarbu państwa,ja też
    > jak wszyscy płaciłam na to państwo. Tylko akurat znalazłam (to znaczy
    > nie zrozum mnie źle ja pragnęłam tego dziecka),się w takiej
    > sytuacji.Pracuję na umowę zlecenie ponieważ są lepsze pieniądze i stać
    > mnie na to żeby chodzić do prywatnego lekarza. Ale z drugiej strony

    Jak cię stać, to cię stać. Więc w czym problem.

    > wolałabym te pieniążki przeznaczyć dla mojej "fasolki".

    Becikowe dostaniesz.