  • Data: 2007-03-21 01:25:27
    Temat: Re: ciąża a umowa zlecenia
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "didi" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:45ff96ed$1@news.home.net.pl...

    > Dzięki za odpowiedź. trochę rozwiałeś moje wątpliwości... ale moja
    > sytuacja jest trochę bardziej skomplikowana.A więc jestem zatrudniona (jak
    > wcześniej pisałam na umowę-zlecenie)ale w krajowym ośrodku autyzmu czyli
    > jest to instytucja która jakoś inaczej rozlicza się z podatków i zus,nie
    > posiada dochodów tylko darowizny! Za mnie napewno nie odprowadzają składek
    > zus,ponieważ jak wystawiam fakturę to odliczają tylko 19%podatku!Pracuję

    Chyba, jak wystawiasz rachunek.

    Jeśli nie jesteś nigdzie ubezpieczona, to zakład ma obowiązek płacić za
    Ciebie ZUS.
    Jeśli tego nie robią, to będą mieć problem. No chyba, że wcisneli Ci druk, w
    którym oświadczasz, że
    się uczysz, lub osiągasz w innym miejscu przychody >= płacy minimalnej, od
    której odprowadzany jest ZUS.

    > źle ja pragnęłam tego dziecka),się w takiej sytuacji.Pracuję na umowę
    > zlecenie ponieważ są lepsze pieniądze i stać mnie na to żeby chodzić do
    > prywatnego lekarza.

    ROTFL. Ciekawe czy będzie Cię stać na jakiś bardziej skomplikowany
    zabieg medyczny.