  • Data: 2007-03-20 09:25:21
    Temat: Re: ciąża a umowa zlecenia
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20 mar o godzinie 01:43, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Powinnaś być bo i ile nie usiągasz innego dochodu po za umową zleceniem, to
    > takie umowy są obłożone ZUSem.

    Nie wszystkie.

    > Powinien

    Nie musi jeżeli Didi przedstawiła zaświadczenie o nauce (a ma dopiero 25
    lat).

    > Skąd wiesz, że nie odprowadza?

    Bo to na wystawia rachunki -więc chyba jednak wie? ;)

    > Po za tym przy umowie zleceniu nie ma czegoś takiego jak "zwolnię się".
    > Możesz co najwyżej zerwać taką umowę

    Ale paskudne określenie i to z ust witusia .... zerwać .... :P
    Zerwać możesz jabłko z drzewka a nie umowę :)
    Umowy się *wypowiada*.

    > a zleceniodawca obciąży cię wszystkimi kosztami wynikającymi z tego.

    Faktycznymi a nie "wszystkimi" i nie wg. widzimisie.

    > Uważaj,m żeby twoja umowa zlecenie nie była częścią projektu za milion
    > złotych.

    A jakie to ma znaczenie?
    Ma swój zakres do zrobienia i tyle.

    > z tego co piszesz to zleceniodawca składki na ZUS powinien odprowadzać

    Właśnie że nie.

    > Dowiedz się w ZUS czy odprowadzał.

    Po co "napasztować" ZUS? Didi wystawiała rachunki - więc najlepiej wie czy
    "wykazywała" składki na ZUSik.

    > Jak nie to ZUS już go sam w tyłek capnie.

    Co się tak buldoczysz chłopie. Kopnąć to będzie mógł sam siebie ten ZUS

    --
    Herbi
    20-03-2007 10:25:17