  • Data: 2007-03-20 08:10:21
    Temat: Re: ciąża a umowa zlecenia
    Od: d...@o...eu (didi) szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedź. trochę rozwiałeś moje wątpliwości... ale moja
    sytuacja jest trochę bardziej skomplikowana.A więc jestem zatrudniona (jak
    wcześniej pisałam na umowę-zlecenie)ale w krajowym ośrodku autyzmu czyli
    jest to instytucja która jakoś inaczej rozlicza się z podatków i zus,nie
    posiada dochodów tylko darowizny! Za mnie napewno nie odprowadzają składek
    zus,ponieważ jak wystawiam fakturę to odliczają tylko 19%podatku!Pracuję
    tam 5 miesięcy a umowę mam do końca czerwca. pisałeś coś o
    "oczekiwaniu":to ogólnie mam przepracowanych na umowę o pracę (a co za tym
    idzie odprowadzane składki zus) 3 lata.JeSli chodzi o szkołę to też
    napewno nie mam ubezpieczenia zdrowotnego czyli nie mogę korzystać z
    opieki medycznej NFZ ponieważ jest to prywatna szkoła dla dorosłych.Na
    dziennych studiach i w ogóle w publicznych szkołach do 26 roku jest
    ubezpieczenie zdrowotne!Także nie jestem jakimś pasożytem który wyciąga
    kasiore od biednych podatników czy skarbu państwa,ja też jak wszyscy
    płaciłam na to państwo. Tylko akurat znalazłam (to znaczy nie zrozum mnie
    źle ja pragnęłam tego dziecka),się w takiej sytuacji.Pracuję na umowę
    zlecenie ponieważ są lepsze pieniądze i stać mnie na to żeby chodzić do
    prywatnego lekarza. Ale z drugiej strony wolałabym te pieniążki
    przeznaczyć dla mojej "fasolki".A nie jestem jeszcze mężatką,a mój
    narzyczony pracuję na czarno...Teraz wiesz trochę więcej,pomóż mi...

    --
    Wyslano z serwisu -> http://sms.rzeszow.pl - dokumenty dla kazdego