    From: "nnowy" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak daty na umowie
    Date: Thu, 22 Sep 2005 18:38:45 +0200

    Użytkownik "Adam Modrzejewski" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dguh8u$1vn1$1@node3.news.atman.pl...
    > Nie wiem, czy jest istotna bo to umowa na czas nieokreslony ale jak
    > przyszlo do awantury to wyciagam umowe i patrze i owszem podpisalem sie
    > ale daty juz nie wpisalem. I teraz sie zastawiam czy jak przyjdzie co do
    > czego to mi nie powiedza zebym te umowe sobie wsadzil w ...
    >
    > dlatego wole sie upewnic czy jest wazna czy mozna ja uznac za niewazna

    a jak strony mają dochodzić swoich praw z umowy ze zdarzeń, które miały
    miejsce miesiąc temu, skoro nie wiadomo czy umowę podpisałeś miesiąc temu,
    czy dziś? moim zdaniem umowa jest nic nie warta, chyba, że w treści jest
    podane od kiedy obowiązuje.
    załatw podpis na obu egzemplarzach.. no chyba, że Ci na tym nie zależy

    pozdr
    nnowy