  • Data: 2005-02-18 22:31:24
    Temat: Re: błąd w polisie
    Od: "Krzysztof" <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odmowa z powodu bledów formalnych to najlepszy sposób obalenia polisy przz
    > ubezpieczyciela. Nie znasz sie.

    Jesli bedziemy rozpatrywac bledy formalne to zgoda - kazde niedomowienie
    moze zostac rozpatrzone na niekorzysc klienta. Natomiast ja sie
    wypowiedzialem
    w tym jednym kontekscie pt. "bledna nazwa miejscowosci" wiec nie mow mi
    o znajomosci czy nieznajomosci. Polisa zawiera kod pocztowy po ktorym mozna
    zidentyfikowac miejscowosc, wniosek klienta zawiera poprawna nazwe
    miejsowosci
    (jako integralna czesc umowy jest chyba miarodajny?).