  • Data: 2005-02-21 08:59:14
    Temat: Re: błąd w polisie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Feb 2005, Raku wrote:

    > + MAm pomysł - zadzwoń i powiedz, że miałeś stłuczke (tfuuu, odpukać) i że masz
    > + problemy, bo jest pomyłka w nazwi emiejscowości na polisie.
    > + Zobacz jak zareaguje panienka z okienka.

    Prawidłowa reakcja: "proszę sporządzić informację na piśmie,
    zebrać dowody i przynieść, oczywiście się zajmiemy".
    Cytat że "ale my nie zawarliśmy umowy"... :> jest dobry przy
    terminie na odpowiedź 30 dni - w 29 dniu :]
    Podstawowa sprawa w razie chęci "wykiwania strony" to IMHO jak
    najdłużej utrzymywać ją w nieświadomości że ma się na nią "haka"...
    ...niestety... - sama zatrze część dowodów :] lub "uzupełni"
    (hm...) błędy formalne !

    pozdrowienia, Gotfryd