  • Data: 2004-11-14 11:43:42
    Temat: Re: badanie Kulczyka
    Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ZAmknij się trolu jak nie wiesz o co chodzi
    Jestem oburzony poziomem tej wypowiedzi.

    A tak wracając do tematu: nie slyszales o kontrolach lekarskich ZUS? Wszyscy
    sie na nie godzą. Uważam, że Kulczyk sobie troche pogrywa (mysli ze jest
    wiekszy niz jest) i należałoby go obiektywnie przebadać.

    Lekarz wojskowy nie byłby tu złym pomysłem.

    PS. Uspokujcie się. Z Panem Doktorem jest tak jak z Panem Gierychem. Na ogół
    nie zgadzamy się z jego poglądami (niektórzy mówią ze "pieprzy"), ale czasem
    powie coś ciekawego i wtedy warto nie poddawać się owczemu pędowi i przyznać
    rację (kiedy racja jest).

    PS2. Nikogo nie hce obrażać. Staram się być obiektywny.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    Doker