  • Data: 2011-05-04 18:38:16
    Temat: Re: awizo
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski wrote:

    > To jest na nic. Jednego dnia odbieram list, a następnego dostaję
    > powtórne awizo tego samego listu.

    Przebijam;-) Dostaję awizo, odbieram przesyłkę i kwituję podpisem. Ale w tym
    samym czasie powinna przyjść jeszcze jedna przesyłka, więc ze skanem
    potwierdzenia nadania od nadawcy idę na pocztę, gdzie się okazuje, że
    odebrałam przesyłkę. Upieram się, że owszem, ale nie tę, i absolutnie
    nadawcy nie mogli się pomylić, bo są z różnych krańców Polski. Na szczęście
    mam kopertę z tej odebranej, i ostrzegam, że nie zawaham się jej użyć;-) W
    końcu okazało się, że moja przesyłka leży od tygodnia i czeka, bo ...
    pomylono papierki (numer odebranej nie zgadzał się z tym, której odebranie
    pokwitowałam.) Ale uczciwie przyznaję, że to pierwsze takie zamieszanie na
    mojej poczcie, które mnie dotknęło, od dwudziestu lat .
    J.