  • Data: 2003-05-08 07:34:54
    Temat: Re: art 43 KPA
    Od: "Piotr Borawski" <j...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:
    > musiał dostac zawiadomienie o wszczeciu postępowania do domu listem
    > poleconym, jak nie dostał to juz ma duze szanse by wygrac w SKO

    Więc co robić ? Chyba w tym przypadku nie do SKO, bo to nie jest decyzja
    burmistrza lub kogoś takiego.
    Szczerze mówiąc, to nie mam za bardzo pojęcia do kogo można by się w
    takiej sytuacji odwołać, bo wydaje mi się, że już zostało wszczęte
    postępowanie egzekucyjne (skoro każą już mu płacić i jeszcze wysyłają jakieś
    upomnienia). Znacie jakiś akt prawny regulujący te kwestie ?
    Dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
    Piotr Borawski