  • Data: 2004-07-19 18:52:46
    Temat: Re: art. 306 KPK
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz napisać cokolwiek, w jaki sposób udało Ci się ustalić personalia
    > złodziei? Znałaś ich, miałaś świadków ?

    Ustaliłam ich w infantylnie prosty sposób. Jeden ze złodziei zaraz zaczął
    dzwonić z mojego telefonu, zanim zdążyłam go zablokować. Poszłam do
    operatora, obrzuciłam Pana w BOK kilkoma przepisami (wykorzystałam wrednie,
    że był młody i widocznie niedoświadczony), w efekcie podał mi od ręki z
    jakimi numerami (były trzy) Pan złodziej się łączył. Mało tego (ale to już
    wręcz zakrawa na ironię) jeden ze znajomych Pana złodzieja miał numer w tej
    samej sieci i sympatyczny Pan w BOK podał_mi_jego_dane_wraz_z_adresem:-).
    Komedia, prawda? Odwiedziłam właściciela tego numeru wraz z dwoma
    przyjaciółmi (nie muszę dodawać, że zadbałam o to, by wyglądali, jak
    należy:-). Po krótkiej rozmowie podał nam dokładne dane gościa, który ukradł
    mi rzeczy, a nawet (zabraliśmy go na miły spacer po okolicy) pokazał nam,
    "któren to". Pana złodzieja dopadliśmy na ulicy "bez ostrzeżenia", miał przy
    sobie jeden z moich gadżetów, więc zaciągnęliśmy go na komisariat (z
    ewidentnym dowodem winy - na gadżecie była wygrawerowana dedykacja dla mnie
    i ten przedmiot z dokładnym opisem zgłaszałam przy zgłoszeniu kradzieży).
    Przesłuchali go, spisali zeznania nas wszystkich (w zeznaniach było
    najważniejsze gdzie pracuję i czy mój mąż ma zatrudnienia hahaha) przy
    okazji podałam dane pozostałych trzech Panów, do których dzwonił "mój
    złodziej". Nawet go nie zatrzymali, tylko poszedl do domu. Nikt również nie
    przeprowadził rewizji w jego mieszkaniu. Na dobrą sprawę nie zrobiono
    dokładnie_niczego. A za niedługo dostałam pisemko z prokuratury, że niestety
    nie wykryto sprawcy, więc sprawa została umorzona.
    pozdrawiam i życzę więcej szczęścia niż ja mam:-)
    K.