  • Data: 2004-07-19 20:34:12
    Temat: Re: art. 306 KPK
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, kto Cię spisywał, ustaliłas jego przełożonego ?

    Owszem. Napisałam skargę do przełożonego załączając protokól i pisemko z
    prokuratury (a raczej kserokopie) oraz opisując sytuację. Dostałam zdawkową
    odpowiedź, która pasowałaby równie dobrze do skargi pt. "panie oficerze,
    wróble mi sra***ą na parapet". Potem jeszcze napisałam skargę do
    przełożonego przełożonego. Z podobnym efektem. Szkoda moich nerwów. Nie
    potępiam" w czambuł" wszystkich policjantów - jestem pełna szacunku dla ich
    pracy i pełna podziwu, że za tak marne pieniądze często narażają własne
    życie, ale miałam najwyraźniej farta trafić na pozomowskie relikty minionego
    systemu.
    pozdrowienia wszystkim:-)
    K.