    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro a paragon
    Date: Wed, 05 Apr 2006 19:59:02 +0200

    Huckleberry wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie, a jesli sprzedawca w DG ma wpisaną sprzedaż to nie może już
    > NICZEGO sprzedać bez paragonu (faktury)???

    generalnie jest tak - to co wchodzi w jego "dzialke" to musi
    udokumentowac. Np. ktos kto prowadzi firme sprzedajaca elektronike musi
    ci wystawic fv na zakupiiona elektronike. Ale domaganie sie od tego
    kogos paragonu za sprzedana ksiazke scfi-fi o robotach to przesada, bo
    taka ksiazka (jesli nie jest to sprzedaz ciagla) to po prostu sprzedaz
    prywatna.

    Problem generalnie jest taki, ze DG to taki twor, co czlowiek niby jest
    firma, ale nie jest osoba prawna... Stad tez mzoliwosc wykjorzystywania
    kolnt firmowych, bo de facto one sa prywatne...

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f