    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro a paragon
    Date: Wed, 05 Apr 2006 19:50:52 +0200

    > co grozi sprzedawcy prowadzacemu DG i sprzedaz za posrednictwem Allegro w
    > momencie, gdy nie wystawia on paragony ani faktury za sprzedaz? Czy moze on
    > odmowic wystawienia paragonu podajac, ze sprzedaje dany przedmiot prywatnie?

    Oczywiscie. Ma do tego takie same prawo jak Ty czy Ja. Fakt prowadzenia
    dzialalnosci nie oznacza, ze jak sprzedaje swoje stare obsrane gacie to
    mam za nie wystawic fakture.

    Kluczowym elementem jestt, czy czlowiek ten prowadzi te sprzedaz
    jako firma, czy jak osoba prywatna. Jesli jest to jego stale zrodlo
    dochodu i wynika z tego prowadzenie DG, to ma obowiazek wystawic
    Ci papier.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com