  • Data: 2003-02-28 06:53:57
    Temat: Re: alkohol w pracy
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Należalo zażądać podania się badaniu alkomatem,

    zgadzam sie

    > 2. Wszystko w obecności świadków

    tez sie zgadzam

    > 3. W przypadku niepodania się badaniu, nalezało zażadać od pracownika
    > dowody, że jest trzeźwy.

    ??? - mysle, ze w tym wypadku lepsze jest sporzadzenie notatki,
    zaproponowanie podpisania pracownikowi zgody na badanie alkomatem i jesli
    takiej zgody nie wyraza , odnotowanie tego w notatce, sformuowaniem typu
    "odmowil podpisania zgody na badanie alkomatem" , notatka musi byc podpisana
    przed swiadkow zdarzenia

    > 4. Wezwać policje.

    no i tu sie zaczyna kolomyja - jesli pracownik jest grzeczny, nie awanturuje
    sie, tylko nie wyraza zgody na badanie to policja w jakim celu? i co moze?
    przeciez go nie zmusi...

    > 5. Dowieść na bacdanie krwi.

    zwiazac sznurkiem i wrzucic do samochodu?

    > 6. Sporządzić notatkę i zwolnic pracownika z Art. 52. § 1. Pracodawca
    > może rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika w
    > razie:
    >
    > 1) ciężkiego naruszenia przez pracownika podstawowych obowiązków
    > pracowniczych,

    tu sie zgadzam i wydaje mi sie ze notatka opisana wyzej jest dostatecznym
    dowodem w sprawie

    > Z poważaniem:
    > Zdzisław Sokołowski

    pozdrawiam