  • Data: 2009-10-04 20:32:01
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: rudy <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Zacytowany przez Ciebie przepis karny dotyczy przestępstwa umyślnego.
    > Udowodnienie, że pracownika MOPS działała świadomie wbrew prawu uważam
    > za niemożliwe.

    W sumie to sam nie mogłem sie oprzeć wrażeniu, że działania kierowniczki
    MOPSu nie są w pełni świadome...

    Ale chyba jakaś odpowiedzialnośc za słowo pisane jest...

    a w każdym z pism z mopsu był jakiś kfiatek np. z wywiadu wynika ze
    pracuje pan na umowe zlecenie ... w ciagu 7 dni musi pan dostarczyc
    zaswiadcznie z urzedu pracy ze jest pan bezrobotny ;)

    pisma usilnie były wysłane pod pomylony adres, mimo moich pisemnych
    wniosków od przesyłanie ich pod prawidłowy

    --
    Wojciech Rudziński
    www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA