  • Data: 2009-10-05 04:39:20
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: rudy <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel pisze:

    > Jasne. W wyroku jest napisane: alimenty w wysokosci X00 zł płatne do
    > dnia, a ty masz pomysł na inny sposób? Rozwiń.

    nie mam "x00 płatne do dnia" tylko "płatne do rąk matki" ;)

    a powaznie:
    to mam płatne matce_polce_nr1 X00zl matce polce_nr_2 1/2 X00zł
    poniewaz zniemogłem i dostłem dlugie L4 wiec od jedej matki wziełem
    dzieciaka na pewnien czas i zamiast kasiory dostała "osobiste moje
    starania" druga wolała kase z mopsu ;)

    --
    Wojciech Rudziński
    www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA