  • Data: 2019-05-09 17:59:30
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli, jak gość zasłabnie, to pod groźbą kary całe miasto - Twoim
    > zdaniem - ma biec?

    Ja już z tobą skończyłem dyskusję - jesteś kulson i to w dodatku z tych
    głupszych (znaczy nie z inteligencji bo na militariach potrafisz nawet
    błysnąć). Po prostu jesteś aspołeczną personą, co to będzie dupę szkłem
    podcierać, żeby tylko przekręcić prawo tak żeby komuś na złość zrobić.
    Czy to matce, co jej dziecko umarło, czy to rowerzyście cpo ośmielił się
    przejechać koło kulsoniego patrolu, czy to zatrzymanemu co do kibla nie
    do końca z własnej woli poszedł na komisariacie, czy to jak komuś pikawa
    staje, to będziesz kombinował, że "jest zobowiązany udzielić pomocy"
    znaczy nie jest zobowuiązany. Nie tylko ja ci zwracałem uwagę, że
    działasz na szkodę formacji którą reprezentujesz i która przez dwie
    dekady z mozołem ale i skutecznie pięła się do gury w rankingu zaufania.
    A ty się uparłeś, żeby udowodnić, że dowcipy o milicjantach są
    ponadczasowe. Na razie.

    Shrek