  • Data: 2019-05-10 12:00:03
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli, jak gość zasłabnie, to pod groźbą kary całe miasto - Twoim
    > zdaniem - ma biec?

    W sumie to przykre jak inteligentny gośc próbuje zrobic ze swojego
    interlokutora debila...
    Watek mnie zaciekawił, cytam dokładnie i naprawde, niczego takiego nikt
    nie sugerował wiec nie sprowadzaj sprawy do absurdu.

    Jeżeli juz bardzo musisz, to tak, masz racje.
    Kazdy posiadacz sprzetu ratowniczego, przeszkolony w pierwszej pomocy,
    poproszony o pomoc powinien udac sie na miejsce! Nawet jezeli tysiac osób
    które pobiegna po pomoc, przyprowadzi tysiac ratowników!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach