  • Data: 2019-05-13 07:03:12
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2019 o 22:59, Budzik pisze:

    > Zgoda. Tylko ze tutaj IMO sytuacja była oczywista.
    > Na pl.rec.samochody ktos dzis wrzucił film z motocyklista co mu noge w
    > wypadku urwało. I tam tez stoi sobie gosc, patrzy i wydaje mu sie ze
    > decyzja o pomocy nie jest oczywista. I w takiej sytuacji nie ma czarno
    > białych odczuc - trzeba wyraznie powiedziec, ze ten co patrzył to zwykły
    > chuj i imitacja człowieka.

    IMHO facet był w szoku po prostu. Prawdę mówiąc sam nie jestem pewien
    swojej reakcji w tak drastycznej sytuacji. Niby wiem co mam robić, niby
    parę razy udzielałem pomocy, niby sam jeżdźę na moto, więc coś na
    kształt solidarności plemiennej zachodzi, ale to jednak było mocno
    ekstremalne. Brawa dla gościa co zareagował.

    Shrek