  • Data: 2002-05-24 06:26:23
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Mam pytanie :
    > Czy przysluguje mi prawo do zwrotu towaru w dniu dokonaia zakupu ?
    > Nie posiada on wad, wedlug producenta ( LCD ma wypalone pixele ).
    >
    > pozdrawiam i dziekuje
    > Monika

    jezli kupiłaś w sklepie, a towar jest niewadliwy - bez zgody sprzedawcy nie
    możesz.
    jezeli natomiast uważasz, ża rzecz ma wady - możesz reklamować. jeżeli nie
    kupiłaś w ramach działalnosci gospodarczej, oddałaś rzecz do sklepu wraz z
    reklamacją i nie zgodziłąs się pisemnie na inny termin, to sprzedaw2ca ma 14
    dni na ewentualne pisemne odrzucenie reklamacji. Jeżeli w tym terminie ani nie
    odrzuci, to znaczy, ze uwzględnił reklamację i ma zachowac się wg twojego
    życzenia. Reklamuje się u sprzedawcy, a nie u producenta. A w ogóle to nie wiem
    co to jest LCD z wypalonymi pikselami :-)

    pzdr

    marek