eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaruRe: Zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.belwue.de!news.n-ix.net!news2.arglkargh.de!news.albasani.net!
    eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru
    Date: Fri, 2 Sep 2011 13:36:57 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 23
    Message-ID: <j3qf50$4be$1@dont-email.me>
    References: <j3qd8d$1nf$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 2 Sep 2011 11:37:04 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org; posting-host="EPpikrdOLIhxGZfznpynfA";
    logging-data="4462";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+f+FhzTxGdIVfPetn2sylp"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16543
    In-Reply-To: <j3qd8d$1nf$1@inews.gazeta.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    Cancel-Lock: sha1:kQLaliiWUaf3+YpFykXECw/GdEU=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686997
    [ ukryj nagłówki ]


    "MIX-NET" <hk@.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:j3qd8d$1nf$1@inews.gazeta.pl...
    > Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu
    > stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma
    > problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka
    > i bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po
    > wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce
    > wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10
    > dni. Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia
    > PRZED wyjeciem go z koperty.
    >
    > Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala
    > jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie
    > straszy. Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie
    > bronic przed nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu?
    >
    > pozdrawiam
    > MIX-NET
    Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale
    tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o odciętych
    metkach nie będe wspominał).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1