  • Data: 2012-01-30 22:25:29
    Temat: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "julek13" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jg746m$n3m$1@inews.gazeta.pl...

    > A wiesz że niektóre browary uzywają butelki różniące się wysokością o 2 mm
    > od np. tyskiego czy żywca.
    > Niby nic a spróbuj sprzedać takie do hurtowni gdzie magazynierzy mają miarkę w oku.

    On rety. Nie pisałem o butelkach _podobnych_, lecz o identycznych.
    Jeżeli na butelce jest napis "ŻGB" to znaczy, że jest to butelka
    z browarów grupy Żywiec. Grupa Carlsberg-Okocim też sygnuje swoje butelki.

    Inna sprawa, że mniejsze browary (np. Ciechan i Lwówek)
    namiętnie korzystają z butelek Żywca i Okocimia, ale kaucja
    u nich wynosi 50 groszy a nie standardowe 35 groszy.
    No i różnica wysokości między butelkami Żywca i Okocimia
    to ok. 1,5 mm, a jakoś liniom technologicznym to nie przeszkadza.

    > A o porządkach świątecznych słyszałeś?

    Więcej słyszałem o porządkach wiosennych.
    Google zresztą też:
    "porządki świąteczne" - około 24,100 wyników
    "porządki wiosenne" - około 42,200 wyników
    :-)

    Piotr