  • Data: 2012-02-02 09:52:17
    Temat: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 19:23:57 +0100, julek13 napisał(a):

    > Części z państwa łatwo pisać o sklepikarzach co to
    > są be, ale czy ktoś z was wie co zrobić z butelkami które są nietypowe
    > tzn. akurat ten sklep który je odkupił lub wymienił nie prowadzi
    > sprzedaży takiego piwa.

    Nie ma obowiązku bycia "sklepikarzem" i kłopoczenia się z ... butelkami.
    Zmień profil sprzedaży/zmień DG/zlikwiduj ją/zatrudnij się/zostań
    bezrobotnym.

    > Nie ma szans ich zbytu.

    Sprawdź w ustawie o gospodarowaniu odpadami pod kątem relacji
    "przedsiębiorca-przedsiębiorca".

    > A ile jest małych sklepów, które nie mają zaplecza na magazynowanie
    > butelek,

    A musisz mieć do tego halę magazynową?
    Jeżeli to tyle butelek mas, to może co dwa/trzy dni odwieziesz je do
    swojego kontrahenta i zwolni ci się miejsce? ;)

    > Nim więc zaczniemy szafować opiniami o tych z drugiej strony lady,
    > pomyślmy co zrobilibyśmy na ich miejscu.

    Przecież na mnie zarabia ten sklepikarz, więc dlaczego mam sie troszczyć o
    niego?
    mam go w dupie.
    Normalny biznes - ja kupuję, on ma zysk/marże. Potem przynoszę butelki (z
    paragonem) i co on z nimi zrobi - lata mi koło pyty.

    > Zawsze są do dyspozycji hipermarkety, które skupują butelki za wartość
    > podwójnej kaucji.

    No tak, markety mają za ciebie odwalać robotę?
    Sprzedałeś? Zarobiłeś?
    To teraz sio do OBOWIĄZKÓW.