  • Data: 2003-06-12 13:31:46
    Temat: Re: Znów OC
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "SzerszeN" <s...@t...pl> popełnił 11 cze 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:BGLFa.158358$lL2.1483943@news.chello.at:

    > jesli nie chcesz placic oc musisz samochod wyrejestrowac, jesli jest
    > zarejestrowany musi byc ubezpieczony
    Czy dobrze zrozumiałem:
    Kupuję samochód, stawiam na kołkach w garażu,
    wygasa poprzednie OC,
    przychodzi złodziej,
    doprowadza pojazd do mobilności,
    wyjeżdza pod wpływem i bez uprawnień na drogę,
    powoduje katastrofę z wielomilionowymi stratami
    (wali w cysterne w pobliżu stacji benzynowej w dzielnicy przemysłowej?).
    Czy znaczy to, że Fundusz Gwarancyjny Jak Się Tam On Nazywa
    będzie jeszcze od moich wnuków dochodził wyrównania strat?!

    --
    pozdro
    poreba