  • Data: 2008-08-23 12:13:40
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Luke pisze:
    > Miałbym pytanie. Podczas zakupów, odkładając słoik na piramidkę leżącą na
    > półkę, strąciłem inny słoik, ten z kolei potrącił inne, wywołał małą lawinę.
    > Kilka słoików się stłukło. Obciążono mnie kosztami stłuczonych słoików i w
    > związku z tym mam pytania:
    >
    > - Czy sklep nie powinien zabezpieczać towaru przed takimi wypadkami? (słoiki
    > stały w "piramidkach" na półkach bez barier)

    Na dwoje babka wróżyła - albo ich ułożenie było niebezpieczne i w każdej
    chwili od najdrobniejszego wstrząsu mogło się posypać, albo Ty
    zachowałeś się jak słoń w składzie porcelany.

    Pewnie szanse w sądzie są, ale zastanów się, czy to Ci się opłaca?

    Na przyszłość zorganizuj sobie polisę OC i wtedy albo ubezpieczyciel
    zapłaci, albo będzie się ze sklepem sądził ;)