eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-23 11:18:47
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Aug 23, 10:52 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Oczywiście bo nie możemy wykluczyć, że pracownicy sklepu specjalnie tak
    > ustawili tę piramidkę by potem nastąpił efekt domina ;) Być może to ich
    > metoda na "sprzedaż" nie sprzedawalnego towaru ;)

    To czy ustawili specjalnie czy niespecjalnie nie wpływa na to, że
    klient odpowiada tylko za normalne następstwa potrącenia słoika. Do
    których raczej nie zalicza się rozwalenie kilkunastu kolejnych.

    > W rzeczy samej klient, który odkupiłby u hurtownika albo producenta
    > takie przedmioty w ilości odpowiadającej uszkodzonym, potem na własny
    > koszt by je dostarczył i własnoręcznie odtworzył piramidkę - naprawiłby
    > szkody jakie wyrządził :)

    To nie klient a sklep sobie odkupi przecież. Klient powinien ponieść
    rzeczywistą cenę tego odkupienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1