  • Data: 2006-06-07 22:11:49
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski [###p...@s...pl.###] napisał:
    > Jeszcze do kompletu wykreślić obowiązek posiadania dowodu osobistego
    > (pozostawiając prawo do tego) i się z ueldo zrobi w ogóle całkiem
    > przyjemna ustawa. Aktualnie, jak ktoś ma już prawo jazdy i paszport,
    > w praktyce może po nabyciu DO włożyć go do szuflady i wyciągnąć
    dopiero
    > po 10 latach na okresową wymianę.

    W sumie na upartego, to gdyby w odpowiedzi system zwracał zdjęcie
    faceta i odcisk kciuka, to dało by się zrobić. Przychodzisz do banku i
    podajesz swoje pełne dane, a bank sobie ściąga de facto Twój dowód
    osobisty z serwera. Przy czym problem byłby tam, gdzie nie ma dostępu
    do sieci. Przykładowo listonosz z listem poleconym.