  • Data: 2007-02-23 11:03:13
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nienocnej.
    Od: Stengah<b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją pasję rozwijaj nie przeszkadzając sąsiadom - i nie ubieraj chamstwa
    > w "okrągłe słówka". :] Ten miłośnik techno "skazany na klasykę" też
    > pewnie coś bredził o rozwijaniu zainteresowań.
    >
    > A poza tym, to ja nie o to pytałem...
    > --
    > UPR - "Unia Polaków Rozumnych"

    Pierwszy krok jaki poczyniłem w stronę spokoju sąsiadów to kupno elektronicznej
    perkusji. Nie gram całymi dniami, tylko po 2-3h i to już jest jakiś kompromis.
    Sąsiad zapytał się, czy nie mogę robić tego gdzie indziej, czy nie moge wyjśc
    gdzies na dwór... i nie mógł pojąc, że grając w dwóch zespołach i mając koncerty
    zaplanowane, muszę dużo ćwiczyć, a 2-3h godziy dziennie, to nie jest dużo. Z
    resztą rozmowa z nim była bardzo przyjemna... co chwilę rzucał mięsem, mówiąc
    np. ciągle napierd***** w tą perkusję... ja rozumiem, ze sposób gry na tym
    instrumencie nie jest tak ładny jak sposób gry na gitarze, czy skrzypcach i byle
    kto, może sobie tak bezmyślnie napierd****... ehhh

    -> http://usenet.pomocprawna.info